Rabu, 22 Ogos 2012

Ucapan hari raya mkfc 2012

Ucapan hari raya dari presiden MKFC fan Club
Eyh...eyh...dah Raya ke.??
Sekejap je rase ork.. Semoga kite dapat bertemu kembali ramadhan di lain tahun,insyallah.

      Di kesempatan ini, adming dari pihak blog mkfc dan crew2 mkfc  ingin mengucapkan Salam Aidilfitri buat semua pembaca setia blog ini. Bagaimana suasana Aidilfitri di tempat anda ketika ini? adming harapkan kita semua mengambil peluang ini untuk mengeratkan silaturrahim dan bermaafan sesama kita.

    Dengan ini, dari lubuk batin dan seikhlas hati, ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pembaca setia melewarkingfc.blogspot.com, follower FB mkfc & semua yg mengenali diri ini. Juga tak ketinggalan kepada semua CREW2 MKFC .. Mohon ampun maaf zahir & batin sekiranya ada kesalahan, kesilapan, terkasar bahasa, tersilap gurau, atau apa-apa sahaja yang buat kalian terasa sepanjang kita mengenali.
Segala kekurangan adalah kelemahan adming sendiri & segala yg baik dari Allah S.W.T. Halalkan segala-galanya. Semoga silaturahim & ukhwah kita semua berpanjangan. Selamat bergembira bersama keluarga tersayang!
“Yang jauh kita dekat-dekatkan, Yang dekat kita erat-eratkan”
Salam Sesuci Lebaran! :)
Bak kata Najwa Latif, Kosong-Kosong

Opps....lupe nak bagitahu..jangan lupe temu janji kite 22/08/2012 ..Jom pakat wat penuh stadium SSINS hari raye keempat terengganu vs Kelantan Piala malaysia.. tiket mula dijual pukul 10pg pada tarikh berkenaan.. ~PETEH GANU PETEH~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...