Selasa, 22 Mei 2012

group semakin popular, page tetap di ingatan

sejak wujudnya group MKFC nie, semakin meriah dibuatnya. sekelip mata jumlah bilangan ahli menjadi 1000 lebih. very awesome omputih kata. bukan bilangan ahli jep yang buat kita semua teruja tapi jugak dengan status status yang post di group tersebut. sehinggakan tidak sempat untuk mengejarnya. bukan mengejar sangat pun, baca jep kan. huh !

Alhamdulillah setakat hari nie, group MKFC tetap meriah seperti di awal kewujudannya. kipidap. jangan lama lama nanti, semakin suram. senyi sepi. biarkan ianya berkekalan untuk selamanya. okeh ?

dekat page hanya 800 lebih jep. huhuhu
dekat group pulak 1000 lebih. semakin ari semakin meningkat angka nie. terbaek MKFC !!

walaupun kita semua dah ada group MKFC, page yang dulu tetap takkan lupa sampai bila bila. dekat page la MKFC wujud. MKFC menjadi terkenal. MKFC yang terdiri pelbagai gurau senda, sayang menyayang, rindu merindu antara satu sama laen. s0, walaupun page MKFC suram, namun ianya tetap kekal di ingatan kitaorang semua. love MKFC forever.

ouh ye, selamat datang diucapkan buat warga MKFC yang baru. semoga dapat menyesuaikan diri anda di MKFC. tanpa MKFC, hidup anda tidak akan selalu ceria. keh keh. ;)

p/s : lebih kurang sebulan lagi event MKFC yang seterusnya akan tiba. oyeah ! CAMERON HIGHLAND wait for us. wink wink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...